• 0628521010
  • slimingstudio@yahoo.com

Monthly Archiveprosinac 2019

kalorija 1

jelovnik 1600 kalorija bmr kalkulator 5/5 (1)

Kalkulator kalorija moze se koristiti za procenu broja kalorija koje osoba treba konzumirati svaki dan. Ovaj kalkulator takodje moze pruziti neke jednostavne smernice za dobijanje ili gubitak kilograma.

BMR KALKULATOR KALORIJA

Povezano za izracunom kalorija je i intenzitet vezebe.
Vezba: 15-30 minuta povisene aktivnosti otkucaja srca.
Intenzivna vezba: 45-120 minuta povisene aktivnosti otkucaja srca.
Vrlo intenzivna vezba: 2+ sati povisene aktivnosti otkucaja srca.

Mifflin-St Jeor-ova jednacina za iracunavanje BMI

Za muskarce:
BMR = 10 W + 6,25 H – 5A + 5

Za zene:
BMR = 10 W + 6,25 H – 5A – 161

Revidirana jednacina Harris-Benedikta:

Za muskarce:
BMR = 13.397 x W + 4.799 x H – 5.677 x A + 88.362
Za zene:
BMR = 9.247 x W + 3.098 x H – 4.330 x A + 447.593

W  je telesna tezina u kg

H  je visina tela u cm

A  je godine

F je telesna masnoca u postocima

kalorija 4

Vrednost dobijena iz tih jednacina je procijenjeni broj kalorija koje covek moze unositi u danu da bi odrzao svoju telesnu tezinu, pod pretpostavkom da ostaje u mirovanju. Ova se vrednost mnozi s faktorom aktivnosti (uopste 1,2-1,95). Zavisno od tipicnih nivoa vezbanja, kako bi se dobila realnija vrednost za odrzavanje telesne tezine .

0,45 kg, iznosi oko 3500 kalorija. Preporuka je 500 ckal manje da se unosi dnevno, da bi osoba smrsala.

Na primer, ako osobi treba oko 2500 kalorija dnevno za odrzavanje telesne tezine, DIJETA 2000 kalorija dnevno , u toku nedelje bi smanjilo unos od 3.500ckal. ILI BI SMRSALA POLA KILOGRAMA .

Vazno je zapamtiti da je pravilna ishrana i vezba u velikoj meri prihvacena kao najbolji nacin za mrsavljenje. Nepozeljno je sniziti unos za vise od 1000 kalorija dnevno, jer gubitak vise od 2 kilograma nedeljno moze biti nezdrav, a u bliskoj buducnosti moze rezultirati i suprotnim ucinkom usporavanjem metabolizma.

Gubitak vise od 2 kilograma nedeljno verojatno ce podrazumevati gubitak misica, sto zauzvrat smanjuje BMR, jer vise misicne mase rezultira visim BMR. Prekomerno mrsavljenje moze biti i zbog dehidracije, sto je nezdravo. Nadalje, veoma je vazna kvalitetna ishrana narocito kada se vezba u kombinaciji s dijetom.

Brojanje kalorija kao sredstvo za mrsavljenje, moze se svesti na neke osnovne korake:

-Odredite svoj BMR
kaloroija 3-Odredite svoje ciljeve za mrsavljenje. Podsetimo da (~ 0,45 kg) predstavlja otprilike 3500 kalorija. Tj. 3.500 ckal manje nedeljno.

-Odaberite metodu za pracenje kalorija i napredovanje prema vasim ciljevima. Ako imate pametni telefon, postoji mnogo jednostavnih aplikacija koje olaksavaju pracenje za kalorije, vezbanje i napretka.

-Pratite svoj napredak tokom vremena i unesite promene da biste bolje postigli svoje ciljeve, ako je potrebno. Imajte na umu da samo mrsavljenje nije jedina odrednica zdravlja i telesne spremnosti. Takodje, preporucuje se merenje u duzim vremenskim razdobljima, i to ujutro. Držite se toga!

Gornji koraci pokusaj su najosnovnijeg oblika brojanja kalorija.
Postoji mnogo pristupa mrsavljenju i ne postoji nijedna idealna metoda koja deluje na sve ljude, zbog cega postoji toliko razlicitih dijeta i rezima vezbanja za mrsavljenje najbolje se pokazao POWER PLATE TRENING 

 

Please rate this

PRACENJE NAPRETKA MRSAVLJENJA 5/5 (2)

You need to be logged in to record your weight.

Login now

.

 

IZRACUNAJ IDEALNU TEZINU BMI KALKULATOR

require
require
require require

Your BMI is......

BMIClassification
less than 18.5:underweight
18.5 - 24.9:normal weight
25 - 29.9:overweight
30 - 34.9:class I obese
35 - 39.9:class II obese
40 upwards:class III obese

 

IZRACUNAJ PROCENAT MASNOCE TELA

require
require
require require
require  

Your body fat is ......

DescriptionWomenMen
Recommended amount:20-25%8-14%
Adults in United States, average :22-25%15-19%
Obese :30+%25+%

 

IZRACUNAJ POTERBNI DNEVNI UNOS VODE

require
require
require require

you should drink ...... of water per day

 

IZRACUNAJ OPTIMALNI DNEVNI UNOS PROTEINA

require
require
age should be in 14 to 80 range
require require

You should take ...... of protein per day

Please rate this

przena jaja kalorije 3

PRZENA JAJA KALORIJE koliko treba pojesti za mrsavljenje 5/5 (3)

PRZENA JAJA KALORIJE ? Koliko kalorija treba da unesete zavisi od : starosne dobi , tezine, visine, obima struka, aktivnosti kojima se bavite. Ali brojanje kalorija nije ni malo jednostavno. Potreban vam je dobar plan ishrane , na kome ce tacno biti naznacene kalorije, belancevine , masti i ugljeni hidrati. Dobar plan ishrane treba da sadrzi i vrednosti secera, holesterola,..zatim vitamina i minerala.

Przena Jaja Kalorije Koliko u prosjeku trebate jesti?

Prosecna zena treba pojesti oko 2000 kalorija dnevno za odrzavanje, a 1500 kalorija da bi izgubila jedan kilogram kilogram nedeljno. Prosecnom coveku je potrebno 2500 kalorija za odrzavanje, a 2000 da bi izbubio kilogram nedeljno.

Medjutim, to nije tako jednostavno. . A ukljucuje i godine, visinu, trenutnu tezinu, nivo aktivnosti, zdravlje metabolizma i nekoliko drugih faktora.

Sta su kalorije?

Kalorija je jedinica koja meri energiju. Kalorije se obicno koriste za merenje energetskog sadrzaja hrane i pica. Da biste smrsali, trebate pojesti manje kalorija nego sto vam je potrebno svaki dan.
Izuzetno je preporucljivo da koristite brojac kalorija najmanje nekoliko dana da biste videli koliko kalorija, ugljenihhidrata, bjelancevina, masti, vlakana, vitamina i minerala zaista jedete. Vidjeti ovakve brojeve cesto moze biti otvarac ociju.

Kako smanjiti unos kalorija i kako smrsati bez izgladnjivanja?

przena jaja kalorije 2
Kalorije su jednostavno merilo energije. Poznata je cinjenica da za dobijanje kilograma treba unositi vise kalorija u telo nego sto se potrosi.
Suprotno tome, gubite kilograme ako vise kalorija potrosite nego sto unesete.

Kao sto se kaze, smanjenje kalorija bez uzimanja u obzir hrane koju jedete obicno nije odrziv nacin za mrsavljenje i gubitak kilograma.
Iako deluje kod nekih ljudi, vecina zavrsi gladna i na kraju odustanu od svoje ishrane.

Evo 5 dijeta i promena nacina ishrane na temelju dokaza u brojnim studijama, i za koje se pokazalo da pomazu ljudima da smrsaju 

1. Konzumiranje vise proteina moze smanjiti apetit, smanjiti zelju i povecati broj kalorija koje sagorevate.
Kada je u pitanju mrsavljenje i gubitak kilograma, protein je kralj hranjivih sastojaka.

Dodavanje proteina u vasu ishranu je najjednostavniji, najucinkovitiji i najukusniji nacin za mrsavljenje uz minimalan napor.

Zapamtite! Protein nije samo meso. Protein je i soja , i kinoa i mlecni proizvodi i jaja!

IZRACUNAJ OPTIMALNI DNEVNI UNOS PROTEINA

require
require
age should be in 14 to 80 range
require require

You should take ...... of protein per day

Da bi znali koliko proteina treba da unesete kosultujte se sa przena-jaja-kalorijenutricionistom. 
 Ili mozete izracunati preporuceni dnevni unos pproteina na kalkulator unosa proteina iznad.

Buduci da belancevinama treba metabolizacija, visokoproteinska dijeta moze povecati sagorevanje potrosnja kalorija od 80-100 kalorija dnevno .
U jednom istrazivanju, 25% dnevnih kalorija kao proteina smanjilo je opsesivne misli o hrani za 60% i smanjilo zelju za kasnim nocnim grickanjem za 50% .

2. Izbegavajte secerne bezalkoholne napitke i vocne sokove

3. Jedite sirovo voce i povrce

4. Jedite po malo . Tri glavna obroka i dve uzine.
Ukoliko i dalje niste sigurni sta treba , a sta ne , da konzumirate tokom dana pozovite:

062/852-1010 i zakazite pregled.
NUTRICIONISTICKI PREGLED I PLAN ISHRANE= 4.500din
KONTROLE SU BESPLATNE

Please rate this

BMI INDEKS 2

BMI INDEKS ZA MRSAVLJENJE No ratings yet.

MRSAVLJENJE BMI INDEKS…  Kolika bi bila moja idealna tezina? Mnogi ljudi zele znati odgovor na ovo pitanje. Medjutim, ne postoji niti jedna idealna zdrava tezina za svaku osobu, jer odredjeni broj razlicitih faktora igra ulogu.

BMI INDEKS

Your BMI is

Oni ukljucuju dob, odnos misica i masti, visinu, pol i raspodelu masti u telu ili oblik tela.
Prekomerna tezina moze uticati na rizik osobe da razvije niz zdravstvenih stanja, ukljucujuci gojaznost, dijabetes tipa 2, visoki krvni pritisak i kardiovaskularne probleme.

Nisu svi koji nose visak kilograma razvili zdravstvene probleme. Medjutim, istrazivaci veruju da iako trenutno visak kilograma trenutno ne utice na zdravlje, to se moze desiti u buducnosti.

Koje su to metode koje odredjuju idealnu tezinu?

1.Metoda: Bodi mas indeks  (BMI indeks )
BMI indeks uzima u obzir visinu i tezinu, ali ne i gradju tela.
Indeks telesne mase (BMI) je uobicajeni alat za odlucivanje ima li osoba odgovarajucu telesnu tezinu. Ona meri tezinu osobe u odnosu na njihovu visinu.
Prema Nacionalnim institutima za zdravlje (NIH):
BMI indeks ispod 18,5 znaci da je osoba s manje kilograma.
Idealan je indeks tjelesne mase između 18,5 i 24,9.
BMI između 25 i 29,9 osoba ima prekomernu tezinu.
BMI iznad 30 ukazuje na gojaznost

Koliko je koristan indeks telesne mase (BMI) ? 

Indeks BMI je vrlo jednostavan za merenje. Iako uzima u obzir visinu, ne uzima u obzir znake kao sto su: merenja struka ili kukova, nivo masti, misicnu masu.

Koji je problem s BMI indeks – om? 

Na primer, sportisti imaju vrlo dobru kondiciju i malo telesnih masti. Mogu imati visoki BMI INDEKS jer imaju vise misicne mase, ali to ne znaci da imaju visak kilograma.

bmi indeks 1

2. Metoda: omjer struka i boka (WHR). Istrazivanje je pokazalo da ljudi koji imaju vise telesnih masti oko struka imaju vecu verovatnocu da ce razviti kardiovaskularne bolesti i dijabetes.

3.Metoda Odnos struk-visina (WtHR) jos je jedno sredstvo koje bi moglo efikasnije predvideti rizik od srcanih bolesti, dijabetesa i ukupne smrtnosti od BMI INDEKS-A.

Visina osobe trebala bi biti barem dvostruko veca od struka .

Da bi izračunali WtHR, deli se obim struka sa visinom. Ako je odgovor 0,5 ili manje, velike su sanse da imate zdravu tezinu.

4 Metoda: Postotak telesne masti je odnos masti i telesne tezine. Svaka osoba ima dobre i lose masti. Osnovne dobre masti: su potrebne da bi osoba prezivela. One igraju ulogu u sirokom rasponu telesnih funkcija. Viscelarne masti stite unutarnje organe a telo ih moze iskoristiti ako je potrebno za energiju.

Osim pribliznih smernica za muskarce i zene, idealan ukupni postotak masti moze zavisiti od vrste tela ili raznih aktivnosti osobe.

fcp-bmi-calculator

MUSKARCI ZENE
Profesionalni sportisti 6-13% 14-20%
Sportisti 14–17% 21–24%
Rekreativci 18-25% 25-31%
Osobe sa viskom kg 26-37% 32-41%
Gojazni 38% ili više 42% ili više

Kod nas u studiju koristimo razne tehnike za izracunavanje idealne tezine. Najpouzdanija je AMQAT (automatsko magnetno kvanta analiza tela). Ona pored navedenih parametara pokazuje i celokupno stanje celog organizma. Tacnije 192 parametra . Od kardiovaskularnog sistema, preko zeludca jetre, bubrega,..stanje vitamina minerala, alergene,..

 

PERSONALNI TRENING ZA MRSAVLJENJE

Zakazi kompletnu analizu celog tela na 062/852-1010 ili putem emaila slimingstudio@yahoo.com

TRETMANI ZA MRSAVLJENJE 

 

Please rate this

LICNI TRENER CENA 21

LICNI TRENER CENA 6.000 5/5 (1)

LICNI TRENER CENA – Licni treninzi kostaju izmedju 120-300 eura mesecno.To ukljucuje treninge od 3x nedeljno.. To je cena za prosecnog trenera ili u manjoj teretani bez svih luksuznih pogodnosti vecih lanaca.

Najbolji nacin da ustedite novac je rezervisati svoje treninige u paketima usluga sa tretmanima , jer su tad veci popusti. Sto vise treninga uplatite vise cete dobiti popusta. Medjutim za nas standard i plate i to je previse.

S druge strane ako odlucite da vezbate sami, cesto moze doci do greske pri izvodjenju vezbi i na kraju to vas moze kostati vise. Dakle , Licni trener je dobra stvar.

LICNI TRENER CENA

Personalni trener , kako se odluciti za pravog ?

  • Koliko novca mozete da izdvojite,
  • Koliko imate vremena za trening,
  • Da li fitnes centar u kome vezbate ima jos neke usluge i popuste na pakete usluga, (nutricionista, plan ishrane, tretman mrsavljenja ili anticelulit tretman),
  • Cene grupnog fitnes treninga su najcesce povoljnije od personalnog  treninga .

A da li ste vi za grupne treninge?

Ako ne onda razmislite o izboru licnog trenera.

PAKETI ZA MRSAVLJENJE CENE

TRETMANI ZA CELULIT 

PLANI ISHRANE ZA MRSAVLJENJE 

LICNI TRENER – Sta utice na cenu ?

Da biste izracunali ukupni trosak personalnig treninga, uzmite u obzir i sledeće faktore i savete:
Lokacija i opremljenost fitnes centra.

Kad kazemo opremljenost mislimo na kvalitet sprave i aparata i njihovu cenu .

LICNI TRENER CENA POWER PLATE 3Tako npr, ukilko vezbate na Power Plate sa licnim trenerom cena bi trebalo da bude duplo skuplja, nego da vezbate sa bucicama. Takodje provetrenost prostorije i guzva treba da uticu na cenu.

Trajanje treninga

Licni Treneri obično nude 30, 60 ili 90-minutne personalnog treninga koje se ponavljaju svakodnevno, nekoliko puta nedeljno ili jednom nedeljno. Mozda cete dobiti vise koristi od cestih treninga sa kracim vremenskim trajanjem.

Trening na Power Plate traje oko 30 min u zavisnosti od vase kondicije.
Broj treninga u paketu – 12 trening na Power Plate kosta 6.000 din.

Ukoliko kombinujete Power Plate sa nekim od tretmana za mrsavljenje cene su povoljnije.

Licni trener cena i Strucnost 

Strucni treneri mogu prilagoditi planove vezbanja za vas koji su sigurni i ucinkoviti. Njihovo znanje za oporavak od odredjenih povreda ili operacija pomoci ce u sprecavanju bilo kakvih povreda.

Zakljucak:

Izaberite trening prema vasim poterebama i mogucnostima.

Ako nemate previse vremena za trening , zelite brze rezultate,  onda je pravi izbor  personalni trening na Power Plate.

Please rate this

power plate beograd 4

POWER PLATE BEOGRAD No ratings yet.

POWER PLATE BEOGRAD
Power Plate deluje tako da vam omogucuje brzi trening koristeci visesmerne vibracije za stisak i opustanje misica. Vibracije cine da vase telo napornije radi na odrzavanju stabilnosti i na taj nacini cini da radite cak i kad mirujete na plate-u.

Tehnologija je izvorno zamisljena kako bi pomogla ruskim kosmonautima da pripreme svoje telo za stetne ucinke bestezinskog stanjau svemiru, pa nije ni cudo da su rezultati izvan ovog sveta!

Naravno, na Power Plate mozete uciniti mnogo vise nego da jednostavno stojite. Mozete raditi vezbe snage , istezati se , lezati, masirati pa cak i izvoditi joga vezbe.
Power plate se moze koristiti samostalno ili u kombinaciji sa drugim spravama. Npr. odlicna je kombinacija Power Plate-a i VACUSTEP-a.

POWER PLATE BEOGRAD

Trening uglavnom pocinje sa vezbama za noge. Prvi , pocetni polozaj je cucanj. Prvo se zadrzi par sekudi , a onda krecu cucnjevi gore dole. Vezba uglavnom traje 45 sec. Zatim siroki cunj, iskorak sa izdrzajem,.. Zaista je veliki broj vezbi koje mogu da se rade na Power Plate-u.

A sta dobijamo vezbanjem na Power Plate i da li je bolji od drugih treninga.

  • Poboljsana izgradnja misica, i to celog tela. Jer vebanjem se aktiviraju svi misici.
  • Povecana gustina kostiju. Studije su pokazale da Power Plate moze poboljsati gustinu kostiju bez dodavanja opterecenja na telo, sto moze pomoci telu u obrani od osteoporoze. A buduci da je ljubazan prema vasim zglobovima prikladan je za sve uzraste i sposobnosti.
  • Povecana fleksibilnost i pokretljivost vec nakon par treninga.
  • Poboljšana ravnoteza.Vibracije prisiljavaju vase telo da radi jace na odrzavanju ravnoteze i stabilnosti, pa ce s vremenom misici u ledjima, stomaku,.. postajati jaci.
  • Neposredno poboljsanje cirkulacije.

Jeste li znali da Power plate mozete koristiti i za masazu?

power plate beograd 1Istrazivanja su pokazala da ove opustajuce masaze mogu znacajno povecati cirkulaciju u vasim rukama i nogama, sto pomaze brzem oporavku i uklanjanju otpadnih proizvoda, poput mlecne kiseline, iz misica.

Anticeluli tretman . Prema studiji Profesionalne klinike za kozne bolesti i alergologiju SANADERM u Nemackoj, sest meseci treninga Power Plate smanjio je celulit na zadnjici i butinama za ogromnih 32,3%.

Znamo, znamo, ne mozes cekati da Power Plate isprobas …. 

POWER PLATE BEOGRAD !

Slobodno pozovi i zakazi prvi probni trening. I uveri se u delovanje ove mocne masine.

Takodje iskoristi NOVOGODISNJE POPUSTE i isprobaj Power plate po super ceni.

Cena treninga na Power Plate ( beograd ) = 6.000 din 

Please rate this

Pozovi
Kako do nas