• 0628521010
  • slimingstudio@yahoo.com

Monthly Archivesiječanj 2020

MRSAVLJENJE RECEPTI 1

detox sokovi za mrsavljenje recepti 5/5 (1)

MRSAVLJENJE RECEPTI  ! Gubitak kilograma – nije brz ili lak proces, ali nekoliko jednostavnih trikova sa dijetom moze vam biti od velike pomoci. Jedite puno proteina (umereno sa mesom), vlakana i zdravih ugljenihhidrata, koji ubrzavaju vas metabolizam .

Ako niste sigurni kako ove sastojke za sagorevanje kalorija uneti u svoj dnevni meni, pocnite s ovim receptima. Ukljucuju barem jednu superhranu za mrsavljenje recepti : a sto je najbolje, mogu se napraviti za 30 minuta ili manje!

MRSAVLJENJE RECEPTI 

Brokoli i feta omlet s tostom

Ovaj jednostavan recept za dorucak za koji vam treba 15 min.
Brokoli osiguravaju vlakna za sitost (i samo 30 kalorija po obroku), dok jaja bogata belancevinama suzbijaju apetit i pomazu u suzbijanju te zudnje u kasno jutro.

 

Piletina na zaru uz dosta zelenog povrca

Svaki dan možete sagoreti i do 300 dodatnih kalorija ako jedete pravu hranu. Ovaj pileci recept savrsen je obrok za mrsavljenje. Sagoreva masti i kalorije, pomazuci vam da sto brze smrsate. Uz to, priprema traje samo 5 minuta!

MRSAVLJENJE RECEPTI

Zacinjeni smoothie od zelenog caja

Zeleni caj jedna je od najboljih namirnica koja sagorijeva masnocu, zahvaljujuci spoju za jacanje metabolizma .U jednom istrazivanju, ispijanje cetiri soljice zelenog caja dnevno pomoglo je ljudima da izgube vise od sest kilograma u osam nedelja.
Ovaj bogati smoothie je savrsen ako se umorite od obicnog zelenog caja. Aromatiziran kajenskim zacinima, limunom i nektarima agave, pruza sve prehrambene blagodati zelenog caja .

Marsavljenje Recepti : Grejp i banana

Ne mozete pogresiti s ovom tropskom vocnom salatom, savrsenom za dorucak . Grejpfrut je jedna od najboljih namirnica za mrsavljenje, pokazuju istrazivanja – mozda i zbog ucinka koji ima na insulin, hormon skladistenja masti. Ima jednu od najvecih koncentracija vode u bilo kojem voću (oko 90% njegove tezine je voda), a sav taj sok brzo vas puni i sprecava prejedanje.

 

Marsavljenje Recepti , Humus od belog pasulja

Sve sto vam treba su cetiri sastojka: limun, maslinovo ulje, vlasac, i – poslednje, ali ne najmanje bitno – beli pasulj.
Uparite ga s raznolikim sirovim povrcem, poput brokolija, kako biste dobili jos vise skroba iz ove zdrave grickalice.

 

Recepti Za Marsavljenje Banana u crnoj cokoladi

MRSAVLJENJE RECEPTI 3
Desert poznat po cistoj energiji. Prelijte bananu otopljenom crnom cokoladom, sa sto vecim procentom kakaoa.

Turski burger

Burger od cistog govedjeg mesa je prava proteinska bomba. Idealan nakon treninga. Sa dosta zelene salate i integralnim hlebom.

Riza s Bliskog istoka

Ovo 20-minutno jelo, koje deluje jednako dobro kao prilog ili samostalan obrok, do kraja je ispunjeno hranjivim sastojcima. Uz kombinaciju raznovrsnog povrca prestavljaju odlican obrok.

Kinoa koja regenerise energiju

Kinoa je jedna od najmodernijih namirnica, i to s dobrim razlogom. Ovo celovito zrno koje dolazi iz Juzne Amerike prepuno je belancevina i vlakana – savrsena kombinacija za one koji zele ostati puni energije i ubrzati svoj metabolizam.

Ječam za dorucak s bananama i suncokretovim semenkama

Tražite zdrav pocetak svog dana? Umorni od ovsene kase? Kombinacija jecma i banane pruza gotovo 8 grama skroba , plus vlakna koja pojacavaju metabolizam, sto ovo cini ultra zadovoljavajuci jutarnji obrok. Uz dodatak semenki suncokreta dize obrok na veci nivo.

I na kraju najjednostavniji klasik-jaja

U bilo kom obliku sa integranim hlebom i povrcem prestavljaju savrsen obrok.

Za izradu kompletnog plana ishrane pozovite 062/852-1010
ili nam pisite na email slimingstudio@yahoo.com

Please rate this

BRAZILSKA GUZa 5

Brazilska Guza VEZBE ZA POVECANJE ZADNJICE 5/5 (1)

Brazilska Guza,  Kao sto svi znamo da smo svi blagosloveni razlicitim tipovima tela. Neki mogu pomisliti na losu genetiku, ali generalno sve je u vasim rukama. Prihvatite gradju koju ste dobili u nasledje i napravite najbolje od nje sto mozete.
Hajde da radimo s onim sto imate i pretvorite zadnjicu u vas najseksepilniji i najomiljeniji deo tela!

BRAZILSKA GUZA – KAKO POVECATI RAVNU GUZU!

Izdvojili sam za vas neke od najucinkovitijih dokazanih vezbi za izgradnju zadnjice. Svaki dan kada je vreme da trenirate svoje lepo telo odaberite tri vezbe s donjeg popisa. Doslednost je apsolutno kljucna za rezultat.

vezbe za guzu 3

Vezbe za guzu sa opterecenjem

1. Cucanj s opterecenjem

Cucnjevi su izvrstan i proveren nacin treninga za gluteus maximus . Mozete dodati otpor izvodeci ih dok drzite bucice u rukama ili sa sipkom preko ramena. Krenite sa manjim tezinama.

Promenom sirine stopala promenit cete naglasak vezbe. Sto su bliza vasa stopala, to će vise raditi prednji deo butina.Kako stopala vise odmicete, vise cete osecati vezbu u bokovima i zadnjici. Uvek bi trebali raditi vezbe pod nadzorom.

Ako idete u teretanu, sprave mogu biti laksi nacin od cucnjeva sa sipkom i napada istu regiju.

Cucanj na Power Plate je daleko najdelotvorniji. Jer se angazuje 95% misicnih vlakana. U odnosu na tradicionalni trening gde se angazuje od 20-40% stedite vreme i imacete brzi rezultat.

2. Iskorak sa bucicama – Brazilska Guza

Takodje je delotvorniji ako se radi na Power Plate. Drzite dva bucice uz bok vaseg tela. Ispruzite jednu nogu napred i stojte tako da imate dobru ravnotezu. Spustite se u poziciju iskoraka ,a bucice podignite iznad glave. Vezba se ponavlja , prvo sa jednom a onda sa drugom nogom.

3. Karlicni most

BRAZILSKA GUZA KARLICNI MOST
4. Vezbe sa tegicima na nogama.

BRAZILSKA GUZA 2

 

Elektrostimulacija Misica

Ukoliko niste ljubitelj vezbi , onda je resenje elektrostimulacija misica.
Na zadnjicu se postave elektrode i aparat imitira kontrakciju misica.
Tretman traje izmedju 30-40min , a najbolje je odraditi seriju od 10 tretmana , svaki dan.

U nekim slucajevima potrebno je ponoviti seriju.
Cena 10 tretmana je 10.000 din.

Please rate this

vezbe za gluteus iskustva 3

Vezbe za zadnjicu iskustva 5/5 (1)

VEZBE ZA ZADNJICU ISKUSTVA GOVORE DA SE Najbrzi rezultat postize vezbanjem na Power Plate. Specijalan program vezbi za gluteus daje najbolje rezultate.

Ko ne zeli zadnjicu za kojom se okrecu glave? Mozete raditi kardio dok ne budete plavi u licu, ali necete napraviti nista za zadnjicu ako ne uradite specijalne vezbe za zadnjicu..

Niste sigurni koje su vezbe za zadnjicu ili tehnike najbolje za izgradnju gluteusa?

VEZBE ZA ZADNJICU ISKUSTVA

Evo pet najboljih tehnika i vezbi za zadnjicu – gluteus koje mozete raditi, ukljucujuci kompletnu vezbu . Ukljucite ove tehnike u svoj rezim treninga s donjim delom tela i rezultati ce biti fantasticni.

Izgled vaseg tela, zavisi samo od vas!

1. Cucanj!
Od svih vezbi za zadnjicu koje cete dodati svojoj rutini vezbanja, cucanj bi trebao biti numero uno. Istina, to je kraljica vezbanja u izgradnji zadnjice, ali je takodje odlican za atletiku, fleksibilnost i moze cak poboljsati kardiovaskularni sistem.

Iskusni vezbaci, sa zavidnom zadnjicom kazu da su staromodni cucnjevi s vlastitom telesnom tezinom sjajan su nacin da zapocnete vezbanje nogu. Oni su savrsen nacin da se koncentrisete na koriscenje glutealnih misica tokom vezbanja.

vezbe za zadnjicu iskustva 1Pre svakog vezbanja u teretani, rade se 4 serije s 25 ponavljanja dubokih cucnjeva . Koncentrisite se na stiskanje misica gluteusa kako bi bili spremni za podizanje tegova.
Kocentrisite se na to koji vam misic radi. Radite vezbe polako sa potpunom koncentracijom.

 

 

 

2. Iskorak

Zbunjujuce je to kako ojacati i povecati gluteus , a da pritom ne gradite masivne kvadricepse. Odgovor je “siroko i visoko”. “Kada radite bilo koju vezbu koncentrisite se na gluteus.Poput iskoraka, napravite sirok korak napred da biste oduzeli tezinu sa svojih kvadricepsa. Ili, ako radite korak po korak, podizite se visocije. Oba prilagodjavanja ce dodati veci fokus na gluteus posebno.”

Ako zaista trazite izazov, preporucuje se iskorak s povisene platforme. To povecava vas domet pokreta, sto ce rezultirati vecom aktivacijom i rastom misica zadnjice

 

3. Karlicni most

Vecina nas provodi vecinu dana sedeci, sto dodatno uzrokuje slabljenje misica gluteusa i prisiljava nas da se vise oslanjamo na kvadriceps i potkoljenice kako bismo odradili vezbe.”
vezbe za zadnjicu iskustvaJedna od najdrazih vezbi za ispravljanje ove neravnoteze je karlicni most. Da biste ga izveli, lezite na zemlju sa savijenim kolenima, a stopala ravna na podu ispred vas. Stisnite gluteus dok podizete karlicu dovoljno visoko od poda da stvorite ravnu liniju između koljena, kukova i ramena.

Koncentrisite se samo na koriscenje misica zadnjice. Ako vam treba veći izazov, za dodatni otpor stavite dodatni tert na karlicu.
Jednom kada dobijete zadovoljavajuci gluteus, sledeci je korak, naravno, odrzavanje i oblikovanje. Cilj je gubitak masnoce uz odrzavanje tvrdog misica.

Dopuni svoj povremeni rezim posta sa unosom aminokiselina i belancevina bez masnoce.

vezbe za zadnjicu

4. Pokušajte cucnjevima s opterecenjem

Buduci da ova vezba stavlja vase telo u neuravnotezen polozaj, morat cete zaposliti cesto neiskoriscena misicna vlakna kako biste odrzali ravnotezu. Ovim dodatnim izazovom dobit ce se i najcvrsci gluteus koji raste.
Cucnjevi cesto se previdjaju, ali oni su jedan od najizazovnijih i najucinkovitijih pokreta donjeg dela tela. Drzite tezinu ispred sebe za protutezu,pridrzite se za zid ili stavite tanku plocu ispod pete.

Cucnite sto nize.

5. Radite split cucnjeve

Split cucanj je izvrstna vezba za izgradnju guze. Kad to ucinite, razmislite o tome da se gurnete iz polozaja savijenih kolena kroz petu, umesto na prste. Premestanjem tezine na petu, srediste vase ravnoteze odmah ce se pomaknuti malo unazad i bolje ce aktivirati gluteus.
Da bi se split cucnjevi bili jos tezi stavite opterecenje na ledja.. Teg ili sipka deluje bolje od bucica jer je polozaj tela optimizovan za regrutovanje misica zadnjice.

Please rate this

za detoksikaciju organizma 2

Recepti za detoksikaciju organizma nakon praznika 5/5 (1)

Za detoksikaciju organizma pocnite dan sa toplom vodom i limunom.
Nakon praznika hidratacije nikad nije dostra. Voda, cajevi, cedjeni sokovi su odlican izbor za pocetak jutra, i u toku dana. Kad osetite glad, popijte neki od tih napitaka, polako u malim gutljajevima.

Recepti za detoksikaciju organizma 

Okrenite sa ka obrocima na bazi bilja.
Iako ste u iskusenju da gladujete nakon sto jedete previse i tako lose, vazno je okrenuti se ka hranljivim, zdravim obrocima. Mislite na voce, povrce i proteine ​​na bazi biljaka. Mozete pronaci more recepata vegetarijanskih koji su zdravi i ukusni, treba se samo posvetiti. Ako nemate vremena za pripremu, samo ubacite zeljne kombinacije voca , povrca i orasastih plodova u blender i obrok je gotov.

Probajte borovnice, bananu, kokosovo mleko, ovsene pahuljice i obrok je gotov. Obilje vitamina i minerala. Veoma ukusan.

Povremeno post za detoksikaciju organizma

Povremeno post je jednostavan nacin da brzo postignete prednosti bez osjecaja da ste liseni hrane. Svoj posljednji obrok jedite najkasnije do 19 sati uvece, a sutradan probajte ukusnu soljicu kafe umesto obroka, a zatim nastavite sa cajevima i cedjenim sokovima. U malim gutljajevima.

Maslinovo ulje sa liminom za detoksikaciju organizma

za detoksikaciju organizmaAko vam se cini da se nakon praznika osecate nateceno , popijte ujutro kasiku maslinovog ulja sa limunom. Pijete dosta vode u malim gutljajevima. Podjite na masazu. Masaza toplim uljima izbacice toksine iz vaseg organizma. Narocito je bitna limfna drenaza stomaka.

Vacu Step za otecene noge 

Vacu Step je odlican nacin da se vase telo vrati u ravnotezu. Kombinacija vakuma i bicikla probudice energiju u vama , izbacujuci toksine. Smanjice se otoci na nogama i u struku. Ubrzace se metabolizam i pokrenuti limfa.

 

Power Plate za detoksikaciju organizma

Dobre vibracije koje bude i najumornije telo. Inspiracija nece izostati jer trening traje kratko, a vec prvi minuti vezbanja pokrecu krvotok i telo se razbudjuje. Vezbanjem na Power Plate ubrzava se metabolizam , jacaju misici. Trening je neverovatan i sasvim drugaciji od svih drugih koje ste probali.

za detoksikaciju organizma 1Infracrvene saune.

Ako je trcanje preterano intenzivno, pokusajte se znojiti u infracrvenoj sauni. Infracrvena sauna je vrsta svetla koja se koristi za zagrevanje predmeta u sauni umesto vazduha, omogucavajuci telu da se znoji pri nizim temperaturama. Buduci da infracrvena svetlost prodire dublje, toplina izvlaci toksine duboko ispod koze i izbacuje ih kroz kozu – sto je neverovatno za detoksikaciju i gubitak kilograma!

Jedite s namerom.

Jedenje s namerom je i krajnji savet da izbegnete osecaje krivice i grize savesti  koji slede nakon praznicnog preterivanu u hrani i picu. Da biste to sprecili izbegavajte prekomerno prepustanje namirnicama koje inace ne biste jeli.

Na primer, ako obicno izbegavate gluten ili mlecne proizvode, mozda se necete osecati dobro ako pojedete veliku kolicinu jer su praznici. Prepustite se veganskoj hrani koja je divna. Uzivajte u onom sto je na tanjiru, pametno izabrano.
Vodite brigu o svom telu s namerom pazljivoscu i samoljublja.

Please rate this

DETOX ZA MRSAVLJENJE 55

Detox za mrsavljenje nakon praznika 5/5 (2)

Tokom ovog doba godine nisu retkost, verovatno zbog kombinacije ogromnih praznicnih gozbi i slava. Detox za mrsavljenje je odlican nacin da zapocnete godinu zdrave ishrane. Ali kljucno je ne dopustiti da to bude samo nedeljni poduhvat. Najbolji nacin da to postigne je vodenje zdravijeg zivotnog stila , a ne drzanje kratkorocnih dijeta. Jedite ukusnu hranu, ali pazite na kolicine i nacine za odrzavanje zdravog unosa bez obzira na to gde se nalazite.

 

Ove godine pokusajte da detox za mrsavljenje traje duze od jedne nedelje. Ove godine unapredite zdravlje. Zvuci kao nesto sto se podrazumeva , a tokom cele godine se radi suprotno od tog. Kad treba da se nesto proslavi prejeda se i previse pije. Kad su losi dani isto,..

Trudite se da desavanja oko vas ne uticu na vasu ishranu !!!

Personalni trening 

Nutricionisticki pregled i plan ishrane

VacuStep za Mrsavljenje Nogu 

Detox za mrsavljenje

Evo 10 nacina kako da olaksate sebi vreme nakon praznika:

1. Iako ciscenje sokovima moze izgledati kao sjajan nacin da se smrsa, mnogi ljudi su cesto gladni. Umesto toga, napravite ovsenu kasu i dodajte bananu kako bi ostali siti do rucka. Dodajte i jednu casiku cija semenki ili belance, ili kokosov protein ,…

2. Pratite koliko vode pijete .U pocetku moze izgledati zamorno, ali nakon nedelju dana ,ce postati normanlo. Nosite flasu vode i stalno pijte iz nje. Oko 2-3 litra dnevno.

IZRACUNAJ POTERBNI DNEVNI UNOS VODE

require
require
require require

you should drink ...... of water per day

3. Izbegavajte kofein na prazan stomak.Kofein podstice proizvodnju hlorovodonicne kiseline u praznom stomaku, sto kasnije moze dovesti do problema sa varenjem.

DETOX ZA MRSAVLJENJE 2
4. Dodajte protein obrocima. . Nadjite nacine da svoje obroke nadopunite proteinima kako biste se duze oseccali sitim. Pored jaja, nemasnog mesa i ribe, mlecnih proizvoda, dobar izvor proteina su i protein surutke, kokosov, konopljin,…

IZRACUNAJ OPTIMALNI DNEVNI UNOS PROTEINA

require
require
age should be in 14 to 80 range
require require

You should take ...... of protein per day

5. Jedite polako. Sto brze jedete, to manje vremena treba da vas mozak prepozna da ste siti. Narocito nakon sto ste proveli dve nedelje uzivajuci u hrani vise nego sto ste na to navikli. Potrebno je neko vreme da se prilagodite razumnijim obrocima . Dajući svom telu vreme da probavi hranu i shvati da je sit, umanjiccete sanse za prejedanje.

6. Mnogo ljudi se pokusava previše ograniciti tokom detoksikacije i prevariti se sa dovoljno kalorija za svaki obrok. Veruj svojim instinktima. Ako ste jeli polako i dalje oseccate glad, uzmite malu saku orasastih plodova ili voca. Samo se potrudite da ne jedete bezvrednu hranu kada u blizini nema niceg zdravog.

7. Pripremite hranu unapred. Napravite spisak zdravih namirnica , kupite ih. Nezdravu hranu ne kupujte.

8. Isecite povrce. I spakujte u cinije ili kesice, sto raznovrsnije i jedite uz svaki obrok.

9. Ne zanemarujte kalorije koje se nalaze u picu. Kalorije su kalorije, bilo da se unose kroz hranu ili pice.

IZRACUNAJTE KALORIJE

Calorie Calculator provided by calculators.tech

10. Kuvajte vise! Kuvanje hrane, umesto da jedete u restoranu , ne samo da stedi novac, vec i osigurava da znate sta je u vasoj hrani. Unapredite svoje kulinarske vestine uz zdravu hranu!

Ukoliko i dalje niste sigurni kako da napravite idealan jelovnik , pozovite:
062/852-1010

i zakazite izradu jelovnika prema vasim potrebama.

Please rate this

Pozovi
Kako do nas