• 0628521010
  • slimingstudio@yahoo.com

Vezbe za Mrsavljenje

VEZBE ZA MRSAVLJENJE TOP 10

Vezbe za mrsavljenje

Zelite da smrsate, ali neznate koje vezbe za mrsavljenje su najbolji za vas?
Ubacivanje redovno bilo kakve vezbe  moze vam pomoci da izgubite tezinu.  Ali strateskim planiranjem mozete postici svoj cilj brze – a ko to ne zeli?

Da bismo vase vezbanje ucinili sto ucinkovitijim, rangirali smo vezbe za mrsavljenje. Po sagorevanju kalorija i efikasnosti, kako u toku vezbanja tako i nakon vezbe.
Da dobro ste procitali, pravilnim izborom vezbi, vase telo moze nastaviti sagorevati kalorije u vecoj meri i nakon treninga.  (posebno je efikasan trening na Power Plate).
U daljem tekstu navescemo neke  najefikasnije vezbe za mrsavljenje.

Vezbe za mrsavljenje Top 10

Top 1. Intervalni trening – Power Plate-u

Sta je to Interval trening ? “Bilo koji oblik vezbe gde se otkucaji srca povecavju a zatim smanjuju vise puta to je intervalni trening”. Ova vrsta treninga odrzava povisenu brzinu otkucaja srca, sto zauzvrat drzi vas metabolizam budnim. Kada se to dogodi, izgorite vise kalorija.Posebno efikasan je intervalni kardio trening na Power Plate.
Power Plate zahteva angazovanje razlicitih misica u vasem telu. Prednja i zadnja loza, glutes , trbusni bisici, biceps, triceps…, Fakticki sve misice – sto opet dovodi do gubitaka tezine. “Sto vise misica morate aktivirati, vise kalorija cete sagoreti.  Jer ti misci zahtevaju energiju kako bi radili”, kazu strucnjaci. “I vise energije koju koristite, to je veci broj onih kalorija koji se spaljuju, to je sve ciklus.”

Power Plate moze poboljsati zdravlje, ojacati misice, povecati gustinu kostiju. Vezbe za Mrsavljenje na Power Plate-u su daleko najefikasniji oblik vezbi. Sa velikom potrosnjom kalorija – Brzo Mrsavljenje

Vezbe za mrsavljenje Top 2 Trening sa opterecenjem na Power plate-u

Mnogi kazu da je trening sa utegama “majka svih tehnika gubitka kilograma”. A zamislite samo koliko je ucinkovit trening na Power Plate. Jerprincip rada je zasnovan na povecanju ubrzanja i sile gravitacije(masa x ubrzanje).  Vezbanjem na Power Plate aktivira se 99%misicnih vlakana. Pokazalo se da povecava brzinu metabolizma. Sto znaci da cete i dalje sagorevati kalorije cak i nakon sto zavrsite s radom. To se naziva “efekt nakon smrzavanja”. A buduci da se vase telo prilagodjava vezbama nakon što je izlozeno istim potezima istog intenziteta. Postaje manje ucinkovit tokom vremena, nove vezbe ili opterecenja treba ubacivati u trening nakon 3 nedelje.

Vezbe za mrsavljenje Top 3  Kardio trening na Vacu Step-u

Postoje razne varijante ovog treninga, ali posebno treba izdvojiti VacuStep. Kombinacija vakuma i stepera, sa najvecom potrosnjom kalorija po treningu. Trening za mrsavljenje traje 30min i izuzetan je za skidanje naslaga i celulita sa bokova, stomaka i nogu.
Vecina ovih treninga moze se raditi na Power Plate cime se pojacava intenzitet treninga. Dobija se bolji rezultat a trening traje krace.

Vezbe za mrsavljenje Top 4 CrossFit

Postoji razlog da CrossFit postane bitan deo u fitnesu , sve dok ne preterate. Vezbe su raznovrsne a ponavljanja su dizajnirana tako da budu kratka i intenzivna. Najvaznija stvar koju trazite kad trazite CrossFit trening je dobro obucen trener. Koji moze objasniti i modifikovati poteze i pobrinuti se da ne preterate..

Vezbe za mrsavljenje Top 5 Tabata

Osmisljen je za cetiri minute intenzivnog intervala treninga (HIIT). Koji se sastoji od 20 sekundi svih napora, nakon čega slijedi 10 sekundi odmora. Ponavljano osam puta. I ovaj protokol mozete koristiti s razlicitim vezbama, ukljucujuci gore navedene . Jednostavno izaberite Cetiri vezbe – misli se na skocni konopac, cucnjeve, planinare i skokove. A zatim svakih 20 sekundi, sto je teze i brze moguce , a zatim se oporavljajte 10 sekundi . Ponovite za osam rundi na jednom koraku (dakle, četiri minute rada). Prije nego što odmoriš jednu minutu i prijedjete na sledecu vezbu.

Paketi za Brzo Mrsavljenje.  Akcija Popust -50%  ! do 31 Decembra

Vezbe za mrsavljenje Top 6   Preskakanje konopac – Viajca
(120 skokova po minuti)

Potrosnja kalorija: 667-990 kalorija / sat
Bonus : Kako se ispostavlja, ovaj mali konopac zapravo je veliki sagorevac masnoce. Pokusajte da koristite tezinski skok konopcem da biste privukli ruke i ramena jos vise.

Vezbe za mrsavljenje Top 7 Trcanje

Potrosnja kalorija: 566-839 / sat
Bonus : Nakon sto ste trcali ravnomerno, nastavit cete sagorevati dodatne kalorije i tokom dana. Da biste jos i tokom i nakon vezbanja povecali sagorevanje, dodajte kratke eksplozije sprinteva ili brze trcanje. Preporcuje se da zadrzite omjer rada i odmaranja od 2: 1 da biste dobili najvise nakon treninga. Npr, ako trcite 60 sekundi, hodajte 30 sekundi.

Najefikasniji Jelovnik za Mrsavljenje. Akcija !

Vezbe za mrsavljenje Top 8 Kik Box

Potrosnja kalorija: 582-864 kalorija / sat
Bonus : Bilo da udarate sami ili u paru, pobrinite se da zadrzite razdoblja odmora izmedju krugova udaraca . Svrha je 30 sekundi odmora svakih 90 sekundi sparinga.

Vezbe za mrsavljenje Top 9 Sobni bicikl
(uz snazan ritam)

Potrisnja kalorija: 498-738 kalorija / sat
Bonus : Pocinje sa 10 sekundi intenzivnog pedaliranja i 50 sekundi odmora. Zatim predjite na 15 sekundi treninga i 45 sekundi odmora, a nakon toga 20 sekundi sprinta i 40 sekundi odmora. Nemojte zaboraviti okrenuti otpor dok napredujete!

Vezbe za mrsavljenje Top 10 Stepenice
Stepenice (77 koraka / minutu)

Potrosnja kalorija: 452-670 kalorija / sat
Bonus : Bilo da radite Stair Master ili pokrenete korake po gradu. Ili la Rocky, penjanje stepenicama pruza dobru mesavinu aerobne i anaerobne vezbe za mrsavljenje. Da biste unapredili vezbu. Drzite tegice od jedan do pet kg u svakoj ruci da biste radili i gornji deo tela.

Potrosnja kalorija: 226-335 kalorija / sat
Bonus :”Vezbanje koje se temelji na snazi, koje se podudara s dahom i s pokretom, tako cemo imati najvisi ucinak”.

“Nedeljni Paket za mrsavljenje :
Program detoksikacije organizma + 3 Treninga Power Plate + Ultrazvucna Kavitacija + 3 Celos Pro tretmana ”
Cena : 3.500 din

Sliming Studio

Leave your message

sixteen − seven =

Pozovi
Kako do nas