Kako Smrsati u Nogama

BMI INDEKS 2

Kako Smrsati u Nogama
Iscrpljujuce dijete nece vam pomoci ukoliko zelite da oslabite samo u jednom delu tela naprimer u nogama.  Smrsati u nogama  mozete uz pomoc specijalnih tehnika i vezbi koje primenjujemo u studiju. Jedan od odlicnih tretmna za lokalizovane masne naslage je ultrazvucna kavitacija u kombinaciji sa limfnom drenazom i specijalnim programom vezbi na Power Plate.

Zatim Pro3son – mezotrapija bez igle. Kombinuje ampule vrhunskog kvaliteta , na biljnoj bazi, akusticne talase, laser , IR i ozon. Treninzi u Vacu Step daju odlicne rezultate za smanjivanje obima, celulita i zatezu noge. Celos Pro je idealan za manje masne naslage, i celulit 1 i 2 stepena…

Program detoksikacije organizma  + 3 Treninga Power Plate + Ultrazvucna Kavitacija + 3 Celos Pro tretmana.   / Cena: 3.500 din

AMQAT + Plan ishrane + 12 Power Plate + 12 Celos Pro tretmana + 4 Ultrazvucne Kavitacije. / Cena: 15.000 din

Kako Smrsati u Nogama pitanja i saveti

Ogranicite unos rafinisanih ugljenih hidrata ako zelite da smrsate

Rafinirani ugljeni hidrati su obradjeni. I iz njih je uklonjena vecina njihovih korisnih hranjivih materija i vlakana. Proces rafiniranja ne ostavlja nista osim golih kalorija ugljikohidrata, sto moze dovesti do gojaznosti i bolesti. I mnogo otezati misiju  smrsati u nogama . Glavni prehrambeni izvori rafiniranih ugljikohidrata su.  Belo brasno, beli hleb, bela riza, kolaci,slatkisi, testenine…

Zeleni caj je prirodno pice koje je puno antioksidansima. Pijenje zelenog caja povezano je s mnogim pogodnostima, kao sto je povecana razgradnja masnoca i gubitak tezine. Zeleni caj moze povecati potrosnju energije za 4% i povecati selektivnu potrosnju masnoca do 17%, osobito stetne stomacne masti. I moze da pomgne i malo da ubrza proces mrsavljenja.  Ako se pitate kako smrsati uz zeleni caj treba piti hladan i obavezno NEZASLADJEN !

Voce i povrce su izuzetno zdravi, hrana koja pomaze gubitak tezine, i kako smrsati u nogama.  Uz visok unos vode, hranjivih materija i vlakana, obicno imaju vrlo mali broj kalorija. To vam omogucava da jedete velike obroke bez konzumiranja previse kalorija. Brojne su studije pokazale da ljudi koji jedu vise voca i povrca nemaju visak kilograma.

Biti svjestan onoga sto jedete je vrlo korisno kada pokusavate da smrsate i pitate se kako smrsati u nogama ili stomaku … Postoji nekoliko ucinkovitih nacina za to, ukljucujuci brojace kalorija, za odrzavanje unosa u okviru Bazalnog Metabolizma. Upotreba aplikacije ili drugih alata moze biti korisna

Neke su Kako smrsati  studije pokazale da upotreba manjih tanjira pomaze da jedete manje, jer menja nacin na koji vidite kolicinu hrane.  Cini se da ljudi pune svoje tanjire isto, bez obzira na velicnu tanjira. Dakle koristite manje tanjire to ce da rezultira stavljanjem manje hrane. Ali imace te  utisak da je kolicina kao kod velikog tanjira .
Koristenje manjih tanjira smanjuje kolicinu hrane koju jedete, dok vam daje utisak da ste pojeli vise.

Nije moguce dijetom smrsati samo u odredjenim delovima tela ili skinuti butine. Ako zelis da smrsas nogama  – da skines butine neophodno je da pored dijete iukljucis i vezbe i neke tretmane. Najefikasnije za mrsavljenje nogu je Vacu step  i Power Plate u kombinaciji sa kavitacijom i Low Carb dijetom . Mnoge su studije pokazale da su nizak unos ugljikohidrata vrlo je ucinkovit za gubitak tezine. Ogranicavanje ugljikohidrata i konzumiranje vise masti i proteina smanjuje apetit i pomaze vam da jedete manje kalorija. To moze rezultirati gubitkom telesne mase do 3 puta vece od onog iz standardne ishrane s niskim udelom masti. Low-carb dijeta takodje moze umanjiti mnoge rizike za bolesti.

Ako jedete prebrzo, mozete pojesti previse kalorija pre nego sto vase telo shvati da ste siti .
Osobe koje Brzo jedu imaju vecu vjerovtnocu da ce postati gojazni, u poredjenju s onima koji jedu sporije. Zvacite polako to moze da vam pomgne da unesete manje kalorija. I da povecate proizvodnju hormona koji su povezani s gubitkom tezine, a to moze pomoci  kako smrsati u nogama .

Zamijenite masti s kokosovim uljem .

Kokosovo ulje spada u masti srednjeg lanca, koji se metabolizuju razlicito od ostalih masti. Istrazivanja pokazuju da mogu malo ubrzati vas metabolizam, i pomazu vam da jedete manje kalorija. Kokosovo ulje možze biti osobito korisno.  Kako smrsati u nogama i smanjenju stetne Stomacne masti.  Imajte na umu da to ne znaci dabukvalno trebate dodati ovu masnocu u svoju ishranu. Ali jednostavno zamenite neke od ostalih masnih izvora kokosovim uljem.

Dodajte jaja u dijetu za mrsavljenje !

 Jaja su kralj mrsavljenja. Ona su jeftini, sadrze malo kalorija, bogata su belancevinama i sadrze raznovrsne hranjive materije. Pokazano je da hrana bogata proteinima smanjuje apetit i povećava sitost, u poredjenju s hranom koja sadrzi manje proteina.  Nadalje, jesti jaja za dorucak mogu uzrokovati do 65% veci gubitak tezine tokom 8 nedelja. U poredjenju s laganim za dorucakom. Takodje vam moze pomociza kako smrsati u nogama. I da jedete manje kalorija tokom ostatka dana.

KAKO SMRSATI U STOMAKU

Gubitak masti sa stomaka, uobičajen je cilj za mršavljenje. Masnoca u predelu stomaka je posebno štetna vrsta. Istraživanja prikazuju snažne veze s bolestima poput dijabetesa tipa 2 i srčanim bolestima. Iz tog razloga, gubitak ove masti može imati značajne koristi i za vaše zdravlje.Trbušnu masnoću možete izmeriti metrom tako što ćete meriti opseg oko struka. Mere veće od 102 cm kod muškaraca i 88 cm kod žena poznate su kao trbušna gojaznost

Evo 5 načina kako smrsati i ukloniti masnocu sa predela stomaka:

kako smrsati stomak

1. #Kako smrsati reci NE  šećeru i napitcima zaslađenim šećerom

Hrana s dodanim šećerima štetna je za vaše zdravlje. Jedenje puno ove vrste hrane može uzrokovati gojenje. 

Brojna su istraživanja pokazala da prekomerno konzumiranje šećera, uglavnom zbog velike količine fruktoze, može dovesti do nakupljanja masnoće u predelu stomaka i jetre.

Šećer je hemijski pola glukoza i pola fruktoza. Kad jedete puno dodanog šećera, jetra se preopterećuje fruktozom i prisiljena je pretvoriti je u masnoću.

Ako se pitate kako smrsati za pocetak pokušajte smanjiti količinu šećera u svojoj ishrani i razmislite o potpunoj eliminaciji slatkih pića. To uključuje napitke zaslađene šećerom, slatke sode, voćne sokove i razna sportska pića s visokim šećerom.

Pročitajte etikete kako biste bili sigurni da proizvod ne sadrži rafinirane šećere. Čak i hrana koja se prodaje kao zdrava hrana može sadržati značajne količine šećera.

2. #Kako smrsati brzo: Jedite više proteina

Protein je možda najvažniji makronutrijent za gubitak kilograma.

Istraživanja pokazuju da može smanjiti žudnju za 60%, pojačati metabolizam za 80–100 kalorija dnevno i pomoći vam da pojedete do 441 manje kalorija dnevno.

Ne samo da vam proteini mogu pomoći u gubitku kilograma, već vam mogu pomoći i da izbegnete ponovno dobivanje kilograma.

Ali naravno da ne smete preterivati. Kljuc svega je u balansu i ravnotezi.

kako smrsati brzo stomak

3. #Kako smrsati najbrze : Jedite manje ugljienihidrata

Jedenje manje ugljikohidrata vrlo je učinkovit način gubitka masti. Tome u prilog idu brojna istraživanja. Kad ljudi jedu manje ugljenihidrata, njihov apetit opada i oni gube na težini.

Kao sto smo rekli i kod proteina, ne smemo iskljuciti upotpunosti ugljene hidrate iz ishrane, iz razloga sto kada neunosimo jednu grupu namirnica npr. ugljenehidrate, a druge unosimo u prevelikim kolicinama npr. proteine remetimo balans u nasem organizmu jer su njemu potrebni i proteini i ugljenihidrati i masti da bi radio normalno. Takodje kada zavrsite sa dijetom fokusiranom samo na proteine kilogrami ce se vrlo brzo vratiti.

4. #Kako da smrsam: Jedite hranu bogatu vlaknima

Jedite  puno vlakana to vam može  pomoći u mršavljenju. Međutim, vrsta vlakana je važna. 

Najbolji način da dobijete više vlakana je jesti puno biljne hrane, uključujući povrće i voće. Mahunarke su također dobar izvor, kao i neke žitarice, poput celog zrna ovsa.

5. #Kako smrsati 10 kg, 15 kg, ili 30 kg : Vežbajte redovno , angazujte licnog trenera 

Vežbanje je među najboljim stvarima koje možete učiniti kako biste svoj zivot ucinili zdravijim i duzim. Pomoć u smanjenju trbušne masti jedna je od neverovatnih zdravstvenih prednosti vežbanja.

6. #kako smrsati: Zakljucak

Povecana kolicina masti u predelu stomaka, pored estetike moze biti i opasna po zdravlje jer povecava rizik od nastanka dijabetesa tipa 2 i srcanih bolesti. Zato ukoliko imate ovakav problem ne cekajte! Ono sto je bitno je da vezbate, jedete vise voca i povrca a manje secera. Pogledajte neke od nasih paketa za mrsavljenje kako bi ste unapredili svoju liniju i zdravlje!
KAKO SMRSATI RUKE

#KAKO SMRSATI U RUKAMA

Ruke se često smatraju problematičnim područjem, zbog čega mnogi ljudi traže načine kako da smrsaju i skinu masnocu sa ruku. 

Srećom, postoji nekoliko metoda koje možete koristiti za mršavljenje i toniranje ruku.

#Kako smrsati ruke: Evo 6 proverenih načina za mrsavljenje ruku:  

Dodavanje nekoliko dodatnih obroka vlakana u vašu ishranu može ubrzati mršavljenje i pomoći vam da izgubite suvišnu telesnu masnoću. 

Voće, povrće, žitarice, orašasti plodovi, semenke i mahunarke neki su primeri hranljive hrane s visokim sadrzajem  vlakana. 

Povećavanje unosa proteina još je jedan jednostavan način suzbijanja apetita. 

 Meso,  morski plodovi, mahunarke, jaja i mlečni proizvodi svi su visoko proteinski sastojci koji vam mogu pomoći da brzo izgubite masnoću na rukama. 

Kardio je vrsta vežbanja koja je fokusirana na povišenje vašeg otkucaja srca kako biste sagoreli kalorije. 

 Kada pokušavate izgubiti masnocu sa ruku, neophodno je ukljuciti kardio u vasu svakodnevnicu. 

 Jogging, biciklizam, veslanje, plivanje , ples sve su aktivnosti koje vam mogu pomoći u ispunjavanju svakodnevnih kardio ciljeva. 

Rafinirani ugljenihidrati su ugljenihidrati koji su prošli obradu, što rezultira konačnim proizvodom koji je niži u nekoliko ključnih vitamina i minerala. 

Obično su rafinisani ugljenihidrati bogati kalorijama, ali siromasni vlaknima, što može dovesti do bržeg porasta nivoa šećera u krvi i rezultira glađu. 

Odaberite namirnice od celih zitarica poput kinoe, heljde, ječma,  I zobi. 

Piti puno vode svaki dan je vrlo važno kada je u pitanju gubitak masti sa ruku. 

Redovnaa konzumacija visokokaloričnih pića može brzo uzrokovati sakupljanje dodatnih kalorija i može doprineti gojenju s vremenom. Zato je bolje piti cistu vodu. 

 

Kada skinete visak masnoce sa ruku bitno je i izdefinisati ih. Power Plate je za ovo idealan, iz razloga sto trening traje samo 30min, a daje iste rezultate kao visecasovni trening u teretani. 

 

#Kako smrsati u rukama: Zakljucak !

Za skidanje masnoce sa ruku neophodno je korigovati ishranu i vezbati. Sto se tice ishrane treba izbaciti rafinisane secere, povecati unos vlakana, blago povecati unos proteina i piti dovoljnu kolicinu vode. A sto se tice treninga, treba raditi kardio i trening za jacanje misica ruku, kako biste istopili masnocu i izdefinisali misice ruku. Mi vam preporucujemo da pogledate neki od nasih paketa za mrsavljenje koji sadrze upravo plan ishrane i treninge neophodne da dodjete do savrsenih ruku.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Scroll to Top
Pozovi
Kako do nas