Zdrava hrana za mrsavljenje

ZDRAVA HRANA ZA MRSAVLJENJE 13

Zdrava hrana za mrsavljenje. Jednostavni i zdravi obroci , najcesce nisu skupi i brzo i lako se pripremaju.
Priprema brzih i ukusnih obroka 3 puta dnevno moze se ciniti nemogucim uz sve ostalo sto vam se dogadja u zivotu! Ali pomocu jednostavnih saveta i planiranja videcete koliko je to zaista jednostavno.
Dodatna jela ustedit ce vam novac i vreme plus moci cete drzati svoju ishranu pod kontrolom i izbeci jesti nezdravu hranu.
A kako bih vam pomogli da zaponete, sastavili smo inspirativni popis ideja za pripremu obroka koje mozete skuvati za manje od 30 minuta.
Jednom kad to usvojite, zacudit ​​cete se kako je to lako i zapitat cete se zasto to niste ucinili pre!

ZDRAVA HRANA ZA MRSAVLJENJE

KAKO PRIPREMITI ZDRAVE OBROKE :

SAVETI ZA POCETAK

1. Napravite plan
ZDRAVA HRANA ZA MRSAVLJENJE 3Odlucite sta cete kuvati . Odaberite sve recepte koje zelite kuvati za ovu nedelju , i sastavite popis za kupovinu namirnica. Najbolje da pocnete s 2-3 recepta nedeljno. Lepo je imati raznolikost, ali isto tako treba puno vise vremena za kuvanje razlicitih jela, pogotovo ako tek pocinjete!
2. Kuvajte vise stvari odjednom! Zapravo mozete ispeci piletinu dok istovremeno pecete povrce. Ovo ce vam zaista pomoci da stvari postignete mnogo brze.

3. Koristite providne posude za drzanje hrane. (ako su plasticne ,trudite se da budu BPA free ili mogu da posluze staklene tegle).Pre svega,hrana u njima izgleda lepo . Ali su i vrlo praktične. Na dno stavite preliv, zatim nesto od zitarica , salatu i na vrh meso ili sir.I kad izrucite rucak u tanjir eto carolije, preliv ce doci po vrhu.

4. Nemojte jesti previse obroka
Spremite hranu za 3 dana, ili eventualno 5. Za prva 3 dana drzite u frizideru , a ostalo zamrznite(ako je to moguce).

5. Imajte na umu svoj cilj
Ciljevi zaista vam pomazu u postizanju rezultata. Bilo da pokusavate ZDRAVA HRANA ZA MRSAVLJENJEustediti novac, jednostavno jesti zdravu hranu ili da smrsate, imajte na umu zasto pripremate obrok.
Ako planirate obroke za nedelju dana, prestat cete paniciti sta trebate jesti za veceru svake veceri. I konacno cete poceti razvijati zdrave prehrambene navike koje ce vam pomoci da pocnete svakodnevno uzivati ​​u hrani i

ustediti novac!

6.Nas najbolji izbor recepata za pripremu zdravih obroka

-DORUCAK : ovas u zrnu, orasasti plodovi po zelji i na kraju sveze voce.
-RUCAK : burgeri od kinoe
-VECERA : obrok salata (kombinacija salata, kukuruz, ceri paradajiz, mladi luk i tunjevina).
Nutricionisticki pregled i izrada plan ishrane 4.500din!
Kontrole su besplatne.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Scroll to Top
Pozovi
Kako do nas